Bôrická cesta 107, 010 01 Žilina
+ 421 911 151 488

Prsia

ico_prsa

Ako zaručiť prsiam pevnosť a pružnosť? Poradíme vám niekoľko efektívnych trikov:

Masáž: na spevnenie poprsia je vhodná aj masáž. Odporúča sa natrieť poprsie výživovým olejčekom, pravou rukou jemne masírovať ľavý prsník a následne ľavou rukou pomasírovať pravý. Jemnými krúživými pohybmi smerujte z oblasti pod prsiami nahor ku kľúčnej kosti.

Studená sprcha: lacné a jednoduché. Denná sprcha chladnou vodou napne pokožku, spevní tkanivo a udrží tvar poprsia. Po sprche sa odporúča dekolt natrieť telovým mliekom.

shower-653671_1280
foto: pixabay

Cvičenie: nájdite si čas na cviky 2 až 3-krát týždenne, ideálne však denne. Zopár jednoduchých tipov:

Odtláčanie: postavte sa tvárou k stene, približne jeden meter. Dlaňami sa oprite o stenu. Pomaly lakte ohýbajte, pričom sa priblížite k stene. Následne tlakom proti stene lakte opäť narovnajte. Cvik zopakujte 30-krát.

Ťah nahor: stojte vzpriamene, spojte dlane vašich rúk, pokrčených v pravom uhle. Dlane tlačte oproti sebe. Lakte zdvihnite o cca 10 cm nahor a pomaly vráťte späť do východiskovej polohy. Tento postup zopakujte 10-krát v troch sériách.

Dlane proti sebe: stojte vzpriamene a spojte dlane, aby špičky prstov smerovali nahor. Stláčajte ruky proti sebe a po pár sekundách uvoľnite. Cvik zopakujte 50-krát.

Motýlik: ľahnite si na zem a do rúk vezmite závažie /1 kg. Rozpažte a zhlboka sa nadýchnite. Potom ruky pripažte a pri tom pomaly vydychujte. Zopakujte 20-krát.